Samyeli008 oğlum gündüzleri odasında uyuyordu, gece de ben uyuyana kadar odasındaydı, emzirip geri yatıyordum. Bende uyuduktan sonra uyanınca yanıma alıyordum, bizimle beraber uyuyordu. Gece emzirmesi devam ettiği sürece başka türlüsü eziyet zaten. Uyku eğitimiyle beraber kendi kendine hep yatağında uyuttuk. Gece emzirip yatağına koydum ama sık sık uyanmaya başladığı zaman aldık yanımıza. Böyle yönlendirdi uyku eğitmeni. 2 gündür emzirmediğim içinde yatağında yatırıyorum hep. Yatağını biliyor ve orada gündüzleri uyuduğu için kolay adapte oldu diyebilirim. ☺️