sihirbakani 24yasinda taktırdım 2sene kadar takılı kaldı 3ayda düzelmişti ama yerine oturması tekrar bozulmaması için maalesef 2sene takılı kalması gerekiyor o zamanın parasıyla yine çok pahalıydı özelde yaptırdım dolar üzerinden çalışıyorlardı tabi o sıra dolar 2tl civarıydı 😂 şuan 30yasindayim gayet güzel memnunum bozulma falanda olmadı ama meşakkatli bir süreç