Ee011 hiç tavsiye etmem, hem hekim için hem sizin için çok zor olur. Gıda artıklarını hiç bir şekilde temizleyemezsiniz. Dil ve damağınız sık sık yara olur ciddi bir hassasiyet başlar eğer diş şekliniz invisalign tedaviye uygunsa onu araştırın tele çok takıntılıysanız ama yine de bunun bir tedavi süreci olduğunu unutmayıp güzel sonuca odaklanıp ne gerekiyorsa onu yaptırmanızı tavsiye ederim