ebebek’in her şubesinde olmuyor ama bi çok şubesinde var olan Friso Gold diye bir mama var ben Hepsiburada üzerinden satın alıyorum genelde, bu mamayı mutlaka incelemenizi tavsiye ederim benim bebeğim için mama konusunda artık deli gibi araştırma yaptığım içeriği temiz olan her mamayı denediğim uzun bir süreç oldu, anne sütü almayı bıraktığında kendimi o yeni anne kafasıyla “en iyi mamayı içmeli” gibi değişik kafalar yaşıyordum ve mama konusunda ki tüm sorunumuz bu Friso gold mama ile çözüldü bebeğimde ne kusma kaldı ne gaz kaldı be bir şikayetimiz kalmadı o kadar şükrettim ki. Hollanda üretimli çok da iyi bir mama sadece diğerleri kadar bilindik değil bu da pek önemli değil bence