Kızlar merhaba,
Yemin ederim mamayla ilgili kim bilir kaçıncı postum.
Bebeğim şurda 2 gün sonra bir aylık olacak ilk olarak aptamille başladım kabızlık yaptı sonra bebelac golda geçtim iyi geldi kabızlığına ama severek içmedi sonra hipp organic aldım bu kabızlık yapmadı severek içti ama kusma yaptı sürekli geri geliyordu mama dün de gittim golden goat aldım ve bebeğim tekrar kabız oldu. Sorum şu hipp combiotik varmış daha probiyotikli galiba ama aynı marka bu da kusma yapabilir ve gerçekten pahalı alıp alıp bekletmek istemiyorum artık mamaya döktüğüm paranın haddi hesabı yok.
Sizce bebelac goldu sevse de sevmese de versem mi yoksa bir de hipp combiotik denesem mi ne dersiniz?