_babyboymama hic linclemeden şöyle bir yorum yapicam.
Tv nin zararları bilinen bir gerçek ama bebekten bebege degisir. Kimisi etkilenir kimisi etlikenmez kimisi olumlu bile etkilenebilir.
Bunlari denemeden bilemeyiz. Deneyerek 3 ihtimal karşımıza çıkıyor.
Ya olumsuz etkileyecek ve daha sonra bu hasarı onarmak için aylar belki de yıllar gerekecek.
Ya hic etkilenmeden normal akışına devam edecek.
Dusuk de olsa bir ihtimal olumlu da etkilenebilir.
Bu ihtimalleri goz önünde bulundurup karar verirsiniz. Açıkçası benim 1. İhtimalin gerceklesmesinden dolayı götüm yemiyor.
Biz de insanız sonuçta. Bebegimizin ekran karşısında sakinleştigini gördükçe istemsiz olarak süreleri arttirabiliriz. Bu yüzden ipin ucu kaçabilir ki genelde sık karşılaşılan bir durum.
Biz 0 ekran ilerliyoruz 13 aylik olduk ama burada benim de tv alışkanlığımin olmaması etki etti diyebilirim.
Herkesin hayatı ve dinamikleri farkli. Enine boyuna tartip uygulamak sizin kararınız.