_babyboymama Bence herkese kulak asmayın sizin bebeğiniz,en iyi siz bilirsiniz.Benim oğlum yarın tam 5 aylık yemek yaparken yere uzatıp açıyorum hoş bir şey anlamıyor renkler büyük ihtimalle dikkatini çekiyor benim mutfağımla oda bir olduğu için sürekli oradan sesleniyorum zaten bana bakıyor oluyor ama sonuç olarak açıyor muyum?Evet.Gerekirse iş yapmam diyenleri gördüm eşim afedersiniz ama köpek gibi çalışıyor geldiğinde yorgun ve aç oluyor biri evladım diğeri ise eşim ona yemek yapmak zorundayım keyfi tv açmıyoruz zaten.Ki tek başına bırakıp başka şeylere yönelmesindense tv açmak en hayırlısı en azından bir şeyi üstüne devirmez etmez.Tuvalete bile beraber gidiyoruz demekse tamamen saçmalık olarak geldi bana birincisi tuvalet zaten hijyen bir ortam değil,ihtiyaç giderirken kucakta olması zaten imkansız haliyle yere koyuyorsun ki bence mikrop kapma ihtimali yükseliyor ikincisi mahrem nerede kaldı a dostlar???Erkek,kız demeden çocuklara ayıp olan,mahrem olan şeylerin öğretilmesi çok daha iyi bence.