Akays mucellackr0 evet hemen acile gittik yetersiz beslenme dedi sütüm yetmiyormuş aç kaldığı için oluyormuş idrar tahlilinde çıkıyor zaten keton değeri pozitif oluyor açlık durumuna göre + işareti oluyor ne kadar şiddetliyse açlık o kadar + oluyor