Akays ben mama destekli 5 ay emzirebildim bebeğimi. Kendi kötü hissetme elinden geleni yapıyosun ve aranızdaki bağ kopmuyo asla endişe etme. Ama benim de 2 2buöuk aylıkken sütüm azalmıştı. Onun önceainde bebek hemşiresi bana şu sıralar sütün çokken sağ stokla 2 aydan sonra biraz sütün azalabilir korkma normal sonradan düzelicek tektar sakın emzirmeyi bırakma demişti 🌸