Dilekhtp yaptırdım ben 2 doz 3. Doz kaldı rakip ettiğim iyi çocuk doktorları var onların paylaştığı videolardan çok etkilendim ve yaptırdım o riske değmez Die düşündüm ama yotırmayanlarda var hastalığın bulaşıcılığı nasılmış onu araştırmak lazım çocuk doktorunuza sorun en güzel bilgiyi o verecektir