Minikyavrumbenim Beraninannesii doğum şekliniz neydi bebeginiz daha çok küçük öyle bişey varsa sizede ona da zor bir süreç olur
Beraninannesii Minikyavrumbenim Sezaryen doğum oldu ayrıca bebeğimin minik bir rahatsızlığı var doğumsal çarpık ayaklı. İnanılmaz zor olur 2 gün önce test yaptım negatifti. Bugün böyle olunca korktum açıkçası