Kızlar merhaba doğum yapalı 4 ay 18 gün oldu .
Bu sürede 2 kez regl oldum 3.cuye olmam gerekiyor 8 gün geciktim 2.ci reglimde de 10 gün gecikmiştim. Az önce lavobada temizliğimi yaparken tıpkı nişan gibi ama şeffaf renkli parça geldi. Hemen Google’a yazdım baktım ettim hamilelik belirtisi olabilir diyor. Böyle bişey mümkün mü acaba ya 🥲🥲