Kızım yüksek ateşten dolayı havale geçirdi. İnanılmaz zor bir durum rabbim kimseye göstermesin inşallah. 🙏 Sonrasında ateşi hep yüksek olduğu için doktor kontrolünde hastanede yattık yaklaşık 4 gün. Hayatımın en zor zamanlarını geçirdim diyebilirim. Havale sonrası şehir hastanesi çocuk nöroloji doktoru eeg çekilmemizi istedi. Çekimi başka hastanede yaptık şehir hastanesi çok geçe rsndevu verdiği için. Eeg çektirdiğimiz hastanedeki nöroloji uzmanı ve eşimin hastanede çalıştığı bir kaç doktora daha sonuçları gösterdik çok şükür ki herhangi bir olumsuz birşey yok. Ama esas çocuk nöroloji doktoru yarın eeg sonuçlarını görecek ve o zaman içim daha rahat edecek sanırım. Kaç gündür ne yaşadım aklıma getirmeöeye çalışsam da hep aklımın bir köşesinde maalesef. Kesinlikle psikolojim bozuldu. Bu durumu nasıl atlatıcam henüz bir fikrim de yok. Kızım 3 yaşında bu arada güzel kuzum. ❤️ Teyzeleri olarak dualarını eksik etmezseniz olur mu? Allahım tüm şifa bekleyen çocuklarımıza şifalar versin inşallah, onları hep korusun. Diyeceğim o ki lütfen yavrularımıza sahip çıkalım ve onları imkanımız oldukça rn güzel en hayırlı şekilde yetiştirelim. Sağlığımızın kıymetini bilelim onlar hep varolsunlar rabbim evlatlarımıza sağlıklı, hayırlı, uzuun ömürler versin inşallah. 🙏 🙏