Sureyya22 meslekte 13 . Yılım ozelde degilim devlette çalıştım . 35 kişilik sınıflarımda vardı ve birebir aynısını yapardım. Her çocuk kendi ailesi konusundada şanslı olmuyor tırnakları pis , kesilmemiş, saçı başı dağınık gelen cocuklarimda oluyordu. Tırnak kestiğimide biliyorum, saçlarını tarayıp, ördüğumude. Altına kaçıran çocuklarımın üstünü degistirdigimide bu bakıcılık değil. İnsanın içinde biraz merhamet olacak