Direkt gidip öğretmenle görüşmelisiniz . Bu kabul edilebilir bişey değil . Şuan çalışmıyorum ama bende okul öncesi öğretmeniyim , çalıştığım dönemde çocukların pandiflerinden hırkalarına kadar sürekli kontrol ederdim . Çok terleyen öprencilerim vardı ya üstlerini değiştirtirdim yada havlu peçete koyup saçlarını fön makinasıyla kuruttururdum . Ki hasta olmasaydı kızınız yine neyse ama hasta olmuş yani . Tepkinizi direkt gösterin