fn2827 yegenlrrim büyürken anne babaların onlara olan tavrını gördüm görüyorum. Yanlarında ergen ergen diye konuşmuyorum. Onlara “ ergenmik” adi altında her saygısızlığı yapmaya, her şeye hakları olduğunu söylemiyoruz. Yaptığı yanlışlar karşısında, ya, ergen o bisey olmaz diyip olayları kucultmuyuruz. Ben bunları onlarla birlikte yaşıyorum hala anne baba olmak başka diyorsun. Hep beraber geçiyoruz bu dönemden her anlarına birlikte şahit oluyoruz. Herkesin tavrı farklı. Bizim için doğru bu. Sizin için ergen diye her şeyi yapabilirse o sizi ilgilendiren bi durum , sizin dogrunuz beni hiç ilgilendirmiyor açıkçası. Ayrıca mevzumuz çocukların enne babasına vurması ve onların da bunun karşısında tepkisiz kalmasının yanlış olduğu söylemem. Sonuna kadar da arkasındayım. Yaşadım ve gördüm. Benim çocuklarım da aybi şeyi yapmaya çalıştılar çünkü.