Mizmizmyrtle post sahibinin yazdıklarında “yapma diyorum, elini tutuyorum ama anlamiyor” gibisinden bir cümleye şahit olsaydım zaten bu şekilde yorum yapmazdım. Sadece vuruyor, tükürüyor 😅 ısırıyor 😅 diye anlatmış. Bu konuşmalardan, annenin tepki gosterdigini anlamanız daha ilginç bence. Ben çok insan tanıyorum çünkü çocuğu bu hareketleri yaptığında gülen. Vurdumduymaz davranan. Çocuk tabiki de yapma demekten ger zaman anlamiyor ama anlamaması onu teşvik etmemiz anlamına gelmiyor.