Fyzannesi benım bebegim yüz üstü uyuynca rahatlıyor ve gazını cıkarabılıyor 🙄 altına yastık koyup yuz üztü yatırıyorum oyle rahatlıyor sıcak su koyuyorum yanına yan yatırıp şimdide kırac cekırdeklı kemer sipariş ettım bırde onu deneyeceğim siz neler yapıyorsunuz rahatlaması için