50 günlüğüz sab simplex gaz damlası kullanıyoruz da ama bu akşamda tuttu gaz sancısı 🤷🏻♀️ Ağla ağla en sonunda battaniyenin içinde salladık 2 kişi zor sakinleşti uyudu 😔 acaba benim yediklerim mi dokunuyor o kadar dikkat ediyorum . Paketli yemem gazlı içecek içmiyorum bakliyst yemiyorum . Mesela bu sabah kıymalı şehriye çorbası içtim öğlen sarma yoğurt yedim akşam patlıcan kapuska pirinç çorbası içtim . Meyve olarak üzüm mandalina muz yiyorum biraz fazla . Tabii her yemekte sarımsak oluyor acı olmuyor sadece nane oluyor . Bu konuda tecrübeli bilgili anneler ne yememem lazom bi liste çıkartıverin 😪 Ceviz falan yiyorum kuruyemiş ne yememem lazom biri yardımcı olsun