gchata 20 gün önce oldum. Kanamam ilk hafta çok yoğun kırmızıydı seninki de normaldir bence.
Benim sağ omzum felaket ağrımıştı 3 gün sürdü geçti.
Ayak bileklerim davul gibi olmuştu doktoruma danıştım zamanla inecek ayaklarını yükseğe uzat dedi geçmesi 8 günü buldu.
Zamanla yataktan kalkmak vs normalleşecek korkma 😊 ben hala sağıma dönerek kalkıyorum doktorum öyle tavsiye etti 😊