gchata 5 ay once oldum,sezeryan ve myom ameliyati birlikteydi.Hastaneden cikarken vucudum asiri sismisti sanki 30 kg almis gibiydim ki hamilelikte 10 kg almistim bebis cikinca gitmisti cogu.Cok agrim sancim oldu,2 hafta yatakta hareket etmekte bile zorlandim 1.ayin sonuna dogru yan yatabildim ancak.O sislikler 1 haftada gecti.Hala belimde agri ve dokununca aci var.Yavas yavas azaliyor belirtiler ama uzun bir surec.Ameliyat yerim acimiyor ama karnima dokununca acim var hala biraz.Kanamam 2 ayi buldu nerdeyse,ilk zamanlar asiriydi ve pihti seklinde cok oldu.Benim agir gecirmemin sebebi rahim duvarimin tamamen kazinmasiydi belki myomlar buyuktu ama o olmasa bile kolay olacagini sanmiyorum