Denes canım benim kuzum da 2 ay 22 günlük.Sezeryan ile doğdu makat geliş sebebiyle. Kafa sağa eğik ve hep sağa yatıyor doğduğundan beri. Doktora söyledik aile hekimine söyledik oradaki ebeye söyledik. Doktor elle boynunu kontrol etti bi şey yok yatış pozisyonundan oluyor bazen dedi. Yani kimse bi şey demiyor. Başka doktora da götürdüm farketmedi ona söylemedim ama farkedilmeyecek gibi değil. İnşallah ilerleyen zamanlarda düzelir. Kafayı sola döndürüyor bazen sola da yatıyor ama sağdaki yatışında sanki daha rahat ve tam yatıyor kafası. Solda ise sanki havada duruyor gibi oluyor. Emzirirken bi sıkıntı yaşadın mı canım sağı solu emerken farklılık var mı? Bir de bizim boyunda sertlik yok galiba doktor o sebeple bir şey dememiş olabilir.