Denes benimkide oyle canım hep sağ tarafa yatıyordu telaşlanma zaten cok erken bi aydasın bu arada normal mi doğum yaptın. Yatarken kafasını obur tarafa cevır ve sağ boynunun oraya bısey sıkıstır ben oyle uyuttum hep düzeldi oyüzden. Normal doğumlarda cok fazla oluyomuş kafasını cekerken kas zedelenıyomuş ama ben sezeryanla doğum yaptım benımkı anne karnındakı pozisyondan olmuş