incitomm ben 5. Ayda basladim yavaş yavaş kendisi tamamen oturduğunda 8,5 aylıktı. Ben erken yapmak istemedim bel ağrısı, bel fıtığı gibi hastaliklar belki de bu zamandan oluşuyordur. Yurutec, hophop vs.de almadim kendi kendine yürüsün istedim elinden tutup yürütmedim.14 aylikken yürüyordu.