esraanurrr iyi de bebeğin ek besin alması için oturabilmesi gerek. 6. Ayda başlatmak çok geç. Bence bazı doktorlar güncel değil ya da yeterli bilgi sahibi değil.
Benimki neredeyse 4 aylık. 3. Aylıktan net kalkmaya çalışıyor. Kucağımda kısa kısa oturtuyorum.