Sumeyye8 umutlu_anne maalesef her yolu denedim ama iki haftadır gün içinde sadece toplam olarak yarım saat uyuyor sakinleştiriyorum odamı karanlık hale getirdim ama asla fayda etmiyor o kadar yıprandım ki şu 2 haftada resmen toparlanamıyorum eski uyku düzeninden eser yok resmen 😢
zeynepiklin 4,5 aylık sabırlar taşmak üzere. Uyku uyku uyku. Bırakın desteksizi her türlü destekle bile uyumayan bi bebeğim oldu. 3,5 aya kadar gece uykularımız çok iyiydi. Şimdi gece de gündüz de farksız saat başı uyanma, sık sık emme isteği öyle işte :)
newmom89 Sumeyye8 bizde aynı durumu yaşadık.çok zor uykuya dalıyor. Ben ilk önce odaya girip ışığı kapatıp ninni açıyorum. Sırtını sıvazlayarak dans ediyormuş gibi onu birwz sakinleştiriyorum. Sonra yatağa koyduğumda yine tabi çığlık kıyamet yan döndürüp battaniyeyielinin arasına verip ya sırtını sıvazlıyorum yada poposuna hafif piş piş yapıyorum. İstikrarlı olmak çok önemli yılmaz devam et.Böyle böyle yumuşadı biraz uykuya geçişler ama ilk sakinleştirmeyi bırak beşiği yerinden oynatcak kadar ağlayıp duruyordu ama ben ısrarla kaldır - yatır metodunu kullandım.Eğer yatırmam 40 dk geçtiyse. Yatakdan alıp bir tur gezdirip tekrardan aynı şeyleri uygulayıp yatırmayı denedim. Yani herkesin kendine göre çözümler var bana bunlar iyi geldi. Sizde bebeğinizi gözlemleyip yapabilirsiniz.
Sumeyye8 newmom89 inanın benim de tek sakinleştirme yöntemim pencereden balkondan dışarıyı izletmek farklı türlü asla kabul etmiyor sakinleşince tekrar deniyorum bu şekilde süreklilik sağlıyorum sakinleşince tekrardan aynı şekilde uykuya döndürmeye çalışıyorum ama asla kabul etmiyor krize geri dönüyor ve aşırı hareketli bir çocuğum var bu da muhakkak etkiliyor uykusunun kaçmasını 🥹🙁🙏🏻
Suigeneris Linaduygu 3 ay 26 günlük olduk bizde ahh o 4. Ay atağı bizi de vurdu ama nasıl vurmak. Sürekli bi huysuzlanma emmek istememe çığlık çığlığa ağlama diş sancıları uyumama. Bu dördüncü ay atağı annelere atak geçirtmek için var sanırım. Bir de 1 ay sürüyor 🤯😢
Kuzeymommms Linaduygu 5 ay 9 günden bildiriyorum diş huysuzluklarımız var artık insan ayırıyoruz yanından ayrıldığım gibi ağlama var gece her başı uyanıp meme emmek isteme var biz yemek yerken bişeyler yemek için ağlamak var fidana neler neler 😂😂 amaaa yinede bi gülüşüne masum yüzüne tüm herşeyi unutturuyor ♥️
rabia23 Sumeyye8 kizim 5 aylik oldu 4 aylikken ayni sorunlari yasadik . algilari acildigi icin etraftaki seyler daha cok dikkatini cekiyor o yuzden uyumak istemiyor. gece 12 lerde yatırıyordum zorla ağlama krizlerinde bas edemezsem disari cikariyordum biraz ferahliyordu. yeni seyler ogreniyor ya ondan oluyor iyi bir durum aslında cok zorlamayin arada memeyi uykuyu teklif edin istediginde uyuyacaktır. gecici bir donem eskisinden daha iyi olacak her sey 😊
Sumeyye8 rabia23 inşaAllah çabucak gelir o dönemler çok üzücü ve yorucu gerçekten herkes hayırlısı ile atlatır inşaAllah 🤲🏻🥹❤️
uzaysmum Sumeyye8 bu dönemde 14-19 haftalar arası 5 hafta süren bi atak var. En zoru buymuş ama bebeğin en çok şey öğrendiği en güzel gelişmelerin olduğu da bu. Sıkın dişinizi tünelin ucu ışık 😊😊😊