Biz de meme reddi yaşadık komple bıraktı artık memeyi zaten sütüm azdı iyice kesildi. Mamayıda yiyor ama yemesi gerekenden az yiyor ve çoğu zaman bitirmiyor diliyle itiyor biberonu bi zaman sonra 🙈 Yatar pozisyonda olmak istemiyor boynunu kaldırıyor yattığı yerde veya kucağımda 😁
Mızmızlanmalar ve huysuzluk arttı agulamalar ses çıkarmalar çoğaldı hey gidi heeeyy 😅