EmirMom bende gelin gittiğimde eltilerime gorumceme bohça götürmüştüm onlarda da yokmuş bohça âdeti ama bizde vardı hemde içimden gelerek koydum yalakalık yapmak için saçma sapan eşya koymuş demiş arkandan o gün bugündür elti lafını duydukça deliriyorum. (4 yıl oldu evleneli en minik sebebi buydu) Allah muhabbetinizi artırsın hediyeye değer veren insanlar çıkarsın karşınıza bu saydıklarınız bile yeter 🌸 eltiniz adına çok mutlu oldum birliğiniz daim olsun