Gryffindor EmirMom Olmaz olmaz inşallah belli siz güzel insanlarsınız güzel yaklaşıyorsunuz dilerim karşı tarafta öyle olur hep ağız tadı olur inşallah 🤲🏻
happy_mother EmirMom bence seccade de koyun birde pijama takımı koyarsanız tatlı olur Allah iyi geçimler versin inşallah 🙏🏻
ikibalannesii EmirMom Ben bohça olarak değilde, İpek eşarp Tunik-pantolon Ayakkabı Makyaj seti İç çamaşırı seti Pijama takımı olarak güzel bir valiz hazırlayıp götürmüştüm, eltim halen o gün en çok benim hediyelerimi beğendiğini söyler 🙂
EmirMom DAO parfümünü biliyorum iç camasırda öyle tatlı atletler vs var pentide onlardan alacagım sevecegine eminim
-Cedric EmirMom bence hiç bişey koyma. İlerde “keşke bohça yapmasaydım sinsiye” diyeceksin %70 ihtimalle 😂
elmaliturtam EmirMom çok güzel düşünmüşsünüz daha ne olsun. Her iki aile içindi hayırlı olsun hayırla gelsin ailenize.