Papatya2636 livanurvealpinannesi61 kutuda mama ysptığımda kustuğunda her şekilde kötü kokuyotdu bugün hippe döndük hiç bu kadar ağır kokusu yok
livanurvealpinannesi61 Papatya2636 hipp kullandım 2 kutu çok ağır kokusu oğlum da tadını hiç sevmedi 30 ml zor içerdi tadı kokusu o kadar kötüydü zorla içerdi.
birminikbebekannesi Ben bebeğime sma kullandım ama kilo almıyordu sonda doktor tavsiyesiyle evolvia nutripro plus başladım hala devam ediyorum çok memnunum kabızlık vs de yapmadı
Busrakose Doktor tavsiyesi üzerine aldım. Bebeğim hiç beğenmedi. O gün 4 kere kustu. Mamayı değiştirdim şuan aptamil kullanıyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür .
livanurvealpinannesi61 Papatya2636 herkese farkı geliyor demekki canım benim oğlum evolvia da 150 ml içerken hipp de 30 ml zor içerdi benden ziyade kendi sevmedi hiç 😅
Olric11 Mirageee37 kolik bebeğim için Evolvia Ac kullanmıştım 7 ayına kadar Sonra Sma Aptamil bebelac
Fatosahinibrahim27 birminikbebekannesi benn oğlum smayl ishal oldu şuan humana kullanıyorum denesemmi acaba
birminikbebekannesi Fatosahinibrahim27 Ben sma kullandım hip kullandım en son doktor tavsiyesiyle evolvia başladım memnun da kaldım hiçbir sorun olmadı