Mirageee37 Kızlar doktor tavsiyesi ile 18 günlük bebeğime başladım.bu mamadan kullanan arkadaşlar memnun musunuz
Yorgunmom_ Mirageee37 ben kulland8m ve çok memnun kaldım benegim severek yedi bebelac kullanmistik onu beğenmedi mesela
Alparslan616161 Mirageee37 cnm takip et banada doğum yaptığımda başlatmıştı ağzında sarı birikintiler yaptı doktor sütünden mi oldu felan demişti mamadan olunca doktor başka mama al dedi
Mervisasel Evet bizde kullanmıştık memnunduk ilk zaman kullanmıştık ama sonra mama vermedik memeyi emdi bebeğimiz. Ama bana da hastanede ebe önermişti anne sütüne en yakın mama olduğunu söyledi
livanurvealpinannesi61 Papatya2636 evolvia kullanıyorum kokusu normal aldığınız ürünün tarihi geçmiş olabilir mi iğrenç kokmuyor sma ve hipp daha ağır kokuyor..
livanurvealpinannesi61 Mirageee37 balık yağı sma aptamil hipp bebelac gold da var en ağır sma ve hipp in kokusu ben hepsini kullandım canım
gmzshn livanurvealpinannesi61 bebeğim şuan 1 aylık hipp kullanıyorum bi sorunumuz yok ama fiyat olarak evolvia daha hesaplı geliyor sadece hippte bi haftada 4 kutu gidiyor her kutu 160 TL 330 gram hepsi. Evolviaya geçsem nasıl olur acaba
livanurvealpinannesi61 Papatya2636 ilk defa evolvia için biri kokuyor dedi çoğu anne memnun banada kullanan anneler evolvia önermişti ama kokusu yok denecek kadar az sma da kullandım bana da onun kokusu çok ağır geldi canım
Papatya2636 livanurvealpinannesi61 ay bilmiyorum vallahi kusuyordu o kadar tiksiniyordum kokusundan sürekli yıkadım ğzerini değiştirdim😂
Papatya2636 livanurvealpinannesi61 kutuda mama ysptığımda kustuğunda her şekilde kötü kokuyotdu bugün hippe döndük hiç bu kadar ağır kokusu yok
Mcnkarsel Mirageee37 çok memnunum. Başlarda hiç sütüm yoktu sadece bu mamayla beslendi. Gelişimi cok iyiydi ve gaz kabızlık vs yapmadı.