Cancan-e mavikalpefe124 resimdekinin aynısı güneşlik herşey mevcut yepyeni sarılı bir şekilde olduğu için burdan attım resim
bikerem mavikalpefe124 Bu salincaktan,cok buyuk bir kargo olur ve hatta kargoalr mi onu da bilemiyorum
Kumpr Betul1607 hayır henüz satmadım. 2250 düşünüyorum pazarlık yaparız 😂 e bebek ürünü joie ana kucağı diye aratın tüm özelliklerine ordan balabilirsiniz 🫶
mavikalpefe124 bikerem biz genelde böyle büyğk şeyleri otobüs ile gönderiyoruz az bi para karşılığı ama. Siz bu salıncağa fiyat ne diyorsunuz
bikerem mavikalpefe124 keske ayrilsaydi,belki vidalari sökülüp oluyordur onu da bilmiyorum,esim aksam bi denese iyi olacak,ben de evden kalabaligi gitsin istiyorum,bi bakalim da yazayim size isterseniz
bikerem mavikalpefe124 otobus aliyor mu bilmiyordum,dolap uzerinden kargolanabilir belki,gorselin yari fiyati düşündüm