1anne2cicek yazarsın buraya motivasyonumuz olsun bende yazarım 😍
klasik olucak ama başta aburcuburu bıraktım, özellikle şekerli şeyler maalesef direk göbek bölgesinde yağ yapıyor.
Kahvaltımı doyurucu yaptım, yulaflı tost çok tükettim sevdiğim için kahvaltıda, menemen, zeytinyağında omlet, bir dilim ekmek üzerine avakado üzerine yumurta çok güzel oluyor.
Öğlenleri yemedim yemek çünkü acıkmıyordum kahvaltıyı geç yapıyordum kahve içiyordum yanına ya fındık ceviz ya da züberin toplarından ( şuan fiyat uçmuş indirimde stok yapıyorum)😂
akşamları ya sebze yemeği salata ya çorba salata ya da köfte yanına az pilav ya da makarna pilav makarna yoksa bir iki dilim ekmek. Geceye doğru da ya kiraz sapı ya da yeşilçay ( kirazsapını seviyorum daha çok)
Yani böyle böyle değiştirerek ekleyip çıkarıyordum birşeyler. Yasak olan hiçbirşey yok aslında önemli olan abartmamak bu süreçte pizza da yedim hamburger de çikolata da, ama sonra ki gün yine sporumu yaptım kaldığım yerden devam ettim.
Bu arada oğlum 27 aylık hala emziriyorum.
Yediklerimiz zaten sağlıklı şeyler süte olumlu yönde etkisi var 😍