Benim kızım 3200 kg doğdu 3 aylık 5 kg geldi sadece anne sütüyle besleniyo bu ay 350gr
Almış dr o yüzden mama takviyesi yapalım dedi mama aldım bur türlü içmedi, bugünde emmek istemiyo korkuyorum böyle olursa napıcam diye sabahtan beri ağlaya ağlaya içi çıktı zaten çok gazlı ve kolik bbekti ama bugün ekstra yaşadık bunları.