Kızlar bebeğim 72 günlük bugün sağlık ocağında kilosu 4400 dediler ve gelişimi yavaşmış korktum açıkçası biraz sizce korkulacak kadar az mı bebeğimin kilosu bu arada hem meme hem mamayla besleniyo ama ağırlık olarak mamayla besleniyo. 2660 doğdu cinsiyeti kız 47 cm doğdu boyu şuan 57