2103mnl GiybetReis ay bende gördüm şok oldum getirden indirim geldikçe alıyordum 225 di indirimle 175 falana geliyordu bugünde indirim gelmiş alıyım dedim bı baktım 269 şok oldum ya
GiybetReis 2103mnl dün migros sanalda kampanya varfı 800+300 lük kutu 269 du aldım hemen. Migros Hemende değil ama migros sanalda vardı. Belki hala vardır .
GiybetReis Miraymomm evet ama ebebek gidip geleceğim benzin fiyatına migrossanaldan alayım bari dedim😅 dün hemen lazımdı çünkü. aldım şimdilik kargoylada getirir biliyorum ama 20-30 tl için 250liralık ürünü stoklayamam malesef bu aylık bütçeyi zorlar bu da :/
Miraymomm GiybetReis ama mesela babamların orda happy centerda 270 TL. Geçen ay 240 olmuştu. Geçen ay 240 Ken orda happy centerda mopaşta falan ben ebebekten 175 e alıyordum
Miraymomm GiybetReis Aşkım sen nerden alıyorsan sağlam kazık yemişsin. Ben AVM de çalışıyorum şimdi ebebeğe baktım da 1 Kg 240 TL sen nası 800 grama 270 verdin🥹
GiybetReis Miraymomm canım ebebek stok fazla oldugu için ⅓ hafta sonra yeni fiyattan veriyorlsr eski stok anca bitiyor ama kargo bekleyemezdim. Şuan tüm marketlerde 269 tl. Ebebektede olur bi kaç güne stokları bitince.
2103mnl GiybetReis 3 kullaniyorduk 1 ay sonra 4 e gececegim için 4 kalmış 2 tane aldım teşekkür ederim 1 ay sonra 300 u geçerdi kesin hiç değilse küçük kutuyu bedavaya almış olduk
Miraymomm GiybetReis yok aşkım marketlerle ebebeğin fiyatı hep farklı oluyor AVM de olduğum için migros ebebek rossmann fiyatları hep fark ediyor. O yüzden genellikle ebebekten almanızda fayda var
GiybetReis Miraymomm 5 lira fark ediyor malesef. Ebebeke yolum düştüğünde alıyorum ordan. Yoksa yol git gel 30 lira benzin sırf mama için anlamı kalmıyor ama siz hep avm de olduğunuz içib şanslısınız :)