GiybetReis ben İstanbul’da çalışıyorum valla burda zam olunca toplu alan insanlar oluyo açıkçası stok sorunu çok yaşanıyor o yüzden ama mesela benim çalıştığım yerde fix bı fiyat vardı eğer firma zam yapıyorsa yapiyoduk onun dışında yapmıyoduk ve markete göre baya uygun oluyodu hatta en son baktığımda 180 falandı yanlış hatırlamıyorsam