kirmizibalikgolde Hemde nasıl, benim psikolojim yerle bir oldu. Anneliğimi defalarca sorguladım. Doktor artık, sen psikolojini bu şekilde bozarsan çocuk daha yemez demişti. Kaç aydır saldım gitti. Zorlayınca baktım daha kötü oluyor. Şuan önüne koyuyorum, yerse yer yemezse de kaç saat görebileceği yerde bırakıyorum sonra canı isterse kendi yer. Kendimi mahvettim ya eridim inanın. Salın gitsin. Birde bizim bastan beri kan değerlerimiz ve B12 yerle birdi. Doktor onla alakalı demisti