Sadece bebegj yemeyin anneler dedim çünkü onu yap ,bunu yap ,şunu yap diyorlar Ne yaparsan yap gerçekten olmuyor bazen . onların bebeklerini yediklerini görünce gerçekten kahroluyorum ,anneliğimi sorguluyorum bebeğim Kahvaltı yapmıyor öğle yemeği yemiyor canı ne zaman isterse çok az yiyor. nereye kadar böyle devam edecek ne zaman düzelecek gerçekten üzüntüden hasta oluyorum Artık kilo almıyor Sürekli hareket halinde mız mız huysuz yaramaz. Yesin diye neler yapmadım olmuyor ya pes ettim artık. 14 aya girecek bu arada