Sontvbukucu Beryak simdi gördüm 22 yazmışsınız 1.5 tog rahatlıkla yeterli. Daha serin olursa içine pijama giydirirsiniz.
Gozanca Beryak civilden 2 tog aldim tek kalmis 6-9 ay 60 tl ye civil güzel indirime giriyor bakin isterseniz
Beraninannesii Beryak 23-24 derece arası evimin sicakligi kolsuz 2 Tog aldım. Tek kat uzun kollu zibinla yatırıyorum
Beryak gulay_candemir herşey aldı başını gidiyor birde ilk bebeğim benim herşey bastan alınınca çok zor canları sağolsunda gerisi önemli değil artık napalım :)
ceybug Tasfamily oda isisi 22 derece sabaha doğru 21 derece oluyor civilden almayı düşünüyorum da nasıl secicem
plakayerli Beryak benim bebeğim 8 aya kadar üstünü açmıyordu o yüzden hafif bişeyler örtüyordum ama bazıları bebeklerin üstünün örtülmesine çok karşı
Zeygun Kızım 9 aylık evimiz 22-23 derece ama LCW’den 2.5 tog aldım çok mu sıcak olur ? kesinlikle üzerini örtmüyor birde büyük beden 18-24 ay aldım seneye kullanmak için
Asminmoms Biri bana da yardımcı olabilir mi acaba benim kızım şimdi on aylık ve asla üstünü örtmüyor gece debelenip durduğu için üstünü açıyor şuan evimin sıcaklığı 23-24 derece ama akşam haliyle soğuk oluyor kaç togg önerirsiniz tecrübeli annelere sorayım