Beryak Güzel annelerim bana yardımci olurmusunuz ilk bebeğim bu konuda tecrubem yok bugun uyku tulumu alacağım kaç tog almalıyım bu tog olayindan bi türlü anlayamadım bilen varsa bana anlatabilir mi bebeğim 3 aylık
Yesilkelebek Beryak her markanın tog değeri değişiyor benim evim sıcak ergopouch 1.0 tog aldım içine askılı atletle gıydırıp yatırıyorum
Tasfamily Beryak Benimki 4 aylık ben defactonun 1 tog olanını aldım eviniz sıcaksa yeterli ama 20 derece ve altına düşüyorsa 1.5 2 3 duruma göre seçin
ceybug Tasfamily oda isisi 22 derece sabaha doğru 21 derece oluyor civilden almayı düşünüyorum da nasıl secicem
elizabeth Beryak lcw kullanıyorum 1,6 tog içine normal incelikte pijama giydiriyorum evin içi kışın 20-24 derece oluyo üşüme ve ya terleme olmuyo
livanurvealpinannesi61 Beryak 1.2 tog 20-24 derece arası happstore çok sıcak tutuyor içine atlet giydirdiğim halde baya sıcak tutuyor.
Sontvbukucu Beryak simdi gördüm 22 yazmışsınız 1.5 tog rahatlıkla yeterli. Daha serin olursa içine pijama giydirirsiniz.
Dimitrina_kovaceva Beryak 1.5 tog zıbınla giydiriyorum sonra cooook soğuk günlerde de pijama takımının üstüne giydiriyorum
gulay_candemir Beryak Ben bebeğime 1,50 tog kullanıyorum İçine çok soğuklarda ince bir pijama takımı Bu günlerde zıbın sadece
Beryak gulay_candemir ben bi bulamadım lcw ye baktim hep 2.5 tog var ebebekte zaten 9 aydan başlıyor imaj buldum ama normal bi mağzada o da tog olayı yok sanırım magaza sahibide bilmiyor
Gozanca Beryak civilden 2 tog aldim tek kalmis 6-9 ay 60 tl ye civil güzel indirime giriyor bakin isterseniz
gulay_candemir Beryak LS Waikiki den almıştım geçen yıl Hiç giymek istemedi Bu sene giyiyor çok şükür Keşke bir tane daha alsaymisim Bu sene çok pahalı