Theodora kaç aylık ? Eğer artık emmesine gerek yoksa bıraktırın. Yoksa diğer türlü normale dönmüyor. Ayrıca kan değerlerine baktırdınız mı hiç ? Kansızlık olabilir iştahsızsa. Bizim de var kansızlık ama mamayı bırakınca o kansızlığa rağmen normale döndü yiyor.