Ayseguldeva Katılıyorum. Bir yaşında net konuşuyormuşum. Dört yaşında kendi kendime okuma yazmayı sökmüşüm ben. Okula gitmeden. Yani her çocuk bir değil. 🫶Benim kızım da beşinci ayın sonunda baba dede gibi babıldamalara başladı. Zeka kartlarının büyük etkisini gördüm. Doğduğundan beri o kartlarlayız. Üstüne mama, meme ekledi. Şimdi on buçuk aylık miyaaaa (kedi) diyebiliyor taklit ediyor, ciciii diyorum ciii diyor mesela. Bunlar hep babıldama, taklit. Ama artık baba nerede? dediğimde eşime bakmasından anlıyorum bilinçli söylediğini. 💕