Tomvejery Eslemsri ilk oglum 7 aylıkken anne demişti cok hızlı bir konusma süreci oldu suan 2 bucuk yasında 4 yasında ki cocuk gibi herşeyi konusuyor masallah ama ikinci oglum 1 yasında baba dede mama meme anne gel demeye basladı
Eslemsri esra91 oğlum 6 aylık. Ses gelmiyor ama ağzını dede diyerek kapatıp acıyor. ilk sizinde mi öyleydi
Aysegul93 Seldacosgun 5.ayda hiç bir bebek konuşmaz anlamlı bir şekilde. Ba ba ba de de de şeklinde Babıldama çağıldama dönemleri vardır bebeklerin bu aylarda.taklit etme şeklinde duyduklarını söylerler
cizgigozlum 8 9 aylikken baba dedi hemen sonra dede dedi anne demek icin 1 bucuk yasina kadar bekledi 🤣 şu an 2 yaşında masallah her derdini anlatıyor sabah uyanir uyanmaz daha gözünu acmadan anne kalk diyor nazi kampi gibi dedigi an kalacaksın 🤣
Glnhlgltkn Bebegim 8 aylık baba dede anni diyor yeni cümleleri ise ses cıkartmadan söylemeye çalışıyor 🤣
Aysegul93 Ayseguldeva anlamlı bir baba değil bu aylarda ba ba ba de de de gibi babıldama dönemine girer yani daha anlamlı konuşmuyor
3yasakadarsifirekran Eslemsri 7-8 aylıkken mama dede gel ( del) demeye başladı şu anda da anneye benzer sesler çıkarıyor yada bana öyle geliyor şu an 10 ay 11 gün
MinnakPanda Eslemsri 8 aylıkken baba dedi. 9 aylıkken. Dede ve mama dedi. Şuan 10 aylık anne diyor arada
Seldacosgun Aysegul93 ben anlamlı söylüyor demedim niye heyecanlandun hemen 😄 ama anneyi anlamlı söylüyor.. Aydın fikirlerinize sahibim.
Aysegul93 Seldacosgun hayır oda anlamlı değil imkansız beşinci ayda. Hemşire + çocuk gelişimciyim bu zamana kadar görülmüş iey değil ha sizin çocugunjz belki bir ilktir ne derseniz 😀 benim bebeğim de 5.5 aylıkkn flan ınne ane gibi sesler çıkarıyordu baba de de dahil. Aynı konu 5 aylık bir bebeğin anlamlı konuştuğu dersimizde soruldu hocamızda bunun mümkün olmadığını söyledi
Laydaren Eslemsri 7 aylıkken net bir şekilde baba dedi. Daha önce anne diye mırıldanır ederdi ama o bilinçsizmiş 🫠
Ayseguldeva Aysegul93 konu başlığı babıldama değil ki özellikle belirteyim. Baba dede ne zaman hangi ayda dedi diye konu başlığı açılmış.. ve neden bu kadar keskin ve kesinsin? Herkesin çocuğu bir olmayabilir ben kendim bizzat 1 yaşında herşeyi konuşuyormuşum çok erken başlamışım.. kesinlikle olmaz imkansız falan yazmışsınız diğer yorumlarda da istisna olabilir 🤔 bu kadar üstünde durmaya gerek varmı çok itici oluyor. Naçizane bir tavsiye.. 🫶