AslanBebeginAnnesi
😖😖 ay evet aynılarını yaşadık benimde öyle iç dış vardı çok ağrıyor sızlıyordu otururken yatarken tam 3 hafta çektim ondan sonra iyileşti dikişler attı bana doktor rivanol tozu verdi böyle sarı bi toz 1,5 litre suya döküyorsun önce onu sürdüm dikişlere kuruladım sonra batikon sürülüyor
Geçmiş olsun 😊