AslanBebeginAnnesi benim doktorumda batikan vermedi hiç birşey önermedi nasıl bişeyse hemşire dedi ki batikanla normalde temizleniyo ama senin doktorun önermedi dedi belki dedim dikişim farklıdır sonra işte temiz tutmaya çalıştım sonraları yanmaya başladı ellediğimde baktığımda yanında böyle baloncuk baloncuk kabarmış dikişler şişmiş gibi neyse ben teramisin sürmüştüm neyse acile gittim öyle olunca dedi hiç birşey sürme ve o şekilde olabilir korkulcak bişey yok dedi neyse sürmedim hiç bişey yapmadım ondan sonra doktor kontrolüm vardı baktı dikişlerime gayet normal dedi hiç bişey sürme dedi oda öylece iyileşti ama şey her tuvaletten sonra zor da mümkün oldukça temiz tutmaya çalış canım gazlı bezi ılık suyla ıslatıp orayı temizle sonra da kurula mutlaka otururken eğilirken falan gerilmesin dikkat et allahın izniyle iyileşir korkma yani acısı oluyo evet ama azıcık dişini sık birde doktora gitmeyi ihmal etme o sana en doğrusunu söyler