zuhalsebu Eslemdemr0308 benimkine de yapıştırma dendi ama gittiğim doktor öyle diyorlar ama bu da dikiş dedi, ama benimki sizinki kadar çevresi kızarmamıştı sadece açık kısım kadar açıktı
Morningstar Eslemdemr0308 ya benim bebek 6 aylık oluyor Allah şifa versin dikkat et bende daha dikkatli olayım ya içim rahattı bu akdr süre geçti iyi olmuştur diye ama ben hâlâ yüz üstü yaralanan dikiş yeri rahatsız eder beni herkes böyle mi acaba