Eslemdemr0308    4 ay oldu doğum yapalı dikişim patladı lazer dikiş atıldı neden durduk yere patladı anlamadım evde pansuman yapıyorum geçmezse doktora gideceğim ama hâla anlamış değilim neden patladı başına gelen oldu mu? Nasıl geri kapandı dikişiniz ?
mrv1611 Eslemdemr0308 benim de böyle suan ama dikişim patladı diye değil de iltihaplanmış diye düşünmüştüm
Zeliha27mira Eslemdemr0308 enfeksiyon kapmış benmki daha beter haldeydi aşırı morardı ve şişti doğumdan 9 ay sonra oldu üstelik yüzüstü yatamadım çok acıyodu doktora gittm antibiyotik krem ve antibiyotik ilaç yazdı 2 gün sonra geçmeye başladı canım.
Morningstar Eslemdemr0308 ay 4 ay sonra bile böyle birşey olabiliyormuymus ya korktum 😵💫 doktora gidin hemen USG ile falan bakarlar sadece dışarda mi içerde de sıkıntı var mı diye ağır birşeyler mi kaldırdiniz acaba ?
Eslemdemr0308 mrv1611 belki de benimki de iltihaplanma oldu bilmiyorum ki aklıma ilk patlamış olacağı geldi öyle duruyor çünkü
Sinemisssss Bence zaman kaybetmeden doktora gidin , enfeksiyon kapabilir bir tanıdık olmuştu öyle ciddi sıkıntı olmuştu kadına
Eslemdemr0308 Elifmm yarın gidicem evde pansumanla halledim kapanır belki dedim ama yok içime kurt düştü
Eslemdemr0308 Oscarasar dün akşam birden acıdı baktım yara kabuk bağlamış dokundum kanamaya başladı kabuk bağlayana kadar hiç acı falan hissetmedim belki de jiletle temizlerken zarar vermiş de olabilirim bilmiyorum
Morningstar Zeliha27mira yaa 9 ay mi durduk yere mi oldu yani ya benimde hâlâ sezeryan yerim acır ara ara ama yara yok 😵💫
Eslemdemr0308 Morningstar 4 ay geçti bisey olmaz düzelmiştir dedim ağar şeyler kaldırdım ondan olmuş olabilir dokunduğumda iç dikişlerim acıyordu daha kaynamamış heralde dikişler yada duştan sonra ıslak kaldığı için de olabiliyormuş açılma
Eslemdemr0308 Morningstar daha dikişleriniz kaynamadigi için acıyor olabilir birde sürekli ayakları sıcak tutmak lazım hemen sezeryan yerine vuruyor ağarısı
Morningstar Eslemdemr0308 ya benim bebek 6 aylık oluyor Allah şifa versin dikkat et bende daha dikkatli olayım ya içim rahattı bu akdr süre geçti iyi olmuştur diye ama ben hâlâ yüz üstü yaralanan dikiş yeri rahatsız eder beni herkes böyle mi acaba
zuhalsebu Eslemdemr0308 benim ilk başta böyleydi ben de orayı dikememişler diye düşünüp başka doktora sormuştum dikişin iyi bişey yok demişti😅