Yildizparlak1 2 aylıkken gitmiştik bir sorun yoktu yaşında tekrar götürdüm 1,75 astigmat dedi, 2 yaşında tekrar götürdüm hala 1,75 astigmatı var okul döneminde gözlük kullanır ama şu an ihtiyacı yok dedi. Benim de astigmatım 1,75 ben gözlüksüz rahat edemiyorum hep takıyorum