Olacak tek şey bebeğinizi ek gıdadan soğutmak olur bugün yer yarın yemez . Asla yapmadığım yapmacayagm şeydir . Yemesi gerek diye yazmışsınız ama üç buçuk yaşında kızım yemediği zaman yemez kendisi bilir tekrar başka birşey de yapmam öğün dışında. Yemek alışkanlığı böyle kazanilmaz çünkü . Yemediği zaman aç kalacağını anlamalı. Şuan sizin bebeğiniz küçük zaten tadımlık yer ek gida doyumluk olmaz ama biraz daha büyüdüğünde de böyle yaparsanız cok sıkıntı olur sizin için.